نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
نفر بعدی کیست؟

نفر بعدی کیست؟

نمانیا ماتیچ، به هر قیمتی!

 به گزارش مرکاتو، تا زمانی که روزنه ای از امید برای به خدمت گرفتن این بازیکن وجود داشته باشد، مطمئناً انتخاب یوونتوس، نمانیا ماتیچ خواهد بود، انتخابی که کاملا مورد تایید الگری نیز می باشد. بعد از خروج پوگبا، بهترین انتخاب برای پر کردن جای او، هافبک ملی پوش چلسی است. به همین دلیل است که ماروتا و همکارانش برای جذب ماتیچ، ستاره ی چلسی مصر هستند، بازیکنی در کلاس جهانی، که به شدت ظرفیت هماهنگ شدن با تیم را داشته و چه به لحاظ تکنیکی و چه به لحاظ شخصیتی، بسی سودمند است.

 

به قطع اولین انتخاب یوونتوس نمانیا ماتیچ است و قهرمان ایتالیا در صورتی به دنبال نام های دیگر خواهد رفت که تمامی درب ها برای خرید ماتیچ به رویش بسته شود...

 

آخرین تلاش، و آخرین حمله...

در تماس های تلفنی با ایجنت ماتیچ، یوونتوس آمادگی خود را برای پرداخت سالانه 3 میلیون یورو به ماتیچ، اعلام کرده است که البته در کنار این دستمزد، پاداش هایی نیز در نظر گرفته شده است. این میزان حقوق بالاتر از حقوق کنونی او در چلسی است.

 

انتظار می رود که در ساعات پیش رو، و در طی تماس مستقیم کونته با ماتیچ، اهمیت او به عنوان جزئی از برنامه مربی و دلیل چلسی برای نگه داشتن این بازیکن، به وی تشریح شود، و در مقابل تلاش چلسی برای حفظ بازیکنش، یوونتوس نیز در انتظار چراغ سبزی خواهد بود تا برای خرید ماتیچ هجوم برد و پیشنهاد خرید ماتیچ را به چلسی ارائه کند و در غیر این صورت، به دنبال گزینه های دیگر برود.

 

طرح B

اگر انتقال ماتیچ با شکست روبرو شود، یوونتوس به سرعت به سراغ لوئیز گوستاوو از ولسبورگ می رود چرا که پارس به سختی اجازه ی خروج متوئدی را خواهد داد و در صورت رضایت نیز، مبلغ بالایی را طلب خواهد کرد.

 

مذاکرات بین نمایندگان یوونتوس و باشگاه آلمانی بر سر این بازیکن برزیلی، مدتی است که آغاز شده است و به نظر می رسد توافق شخصی میان باشگاه و بازیکن صورت گرفته باشد. همچنین ماروتا و همکارانش در حال آماده سازی برنامه ای برای رقابت با اینترمیلان برای جذب گوستاوو هستند تا در صورت شکست پروژه ی جذب ماتیچ، آنرا به صورت رسمی به باشگاه ولسبورگ ارائه کنند.

 

یوونتوس آماده خرید ویتسل نیز می باشد اما فعلا در مورد او و مبلغ ترانسفرش تردید هایی وجود دارد.

 

در هر حال، آنچه می توان گفت این است که یوونتوس باید به خط هافبک خود توجهی ویژه داشته باشد و لذا تمام تلاش خود را برای جذب ماتیچ خواهد کرد، باید نشست و دید!

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حمیدرضا شمس
حمیدرضا شمس«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: